З доповідями виступили вчителі історії. Ковалінська Маргарита Михайлівна, яка звернула увагу присутніх на складових Концепції нової української школи та завданнях які стоять перед сучасними педагогами на порозі змін.
Також розповів про основні сучасні інноваційні
технології навчання та виховання,без використання яких буде неможливо
впроваджувати Концепцію нової української школи в дію. Серед названих технологій були названі
- Групові (колективні) технології.
- Відкриті школи.
- Технології індивідуалізації процесу навчання.
- Ігрові технології навчання.
- Інтерактивне навчання.
- Інтегровані технології.
- Мультимедійні технології.
- Мережеві технології.
Булах Андрій Васильович також розповів про власну практику впровадження
інновацій, зокрема інтерактивних технологій у навчання та виховання учнів,
проведення міжпредметних зв’язків та вмінні використання учнями знань на
практиці.
Соціальний педагог та вчитель суспільствознавчих курсів за вибором
Фіялко Ольга Сергіївна наголосила на необхідності встановлення більшої
довірливості у стосунках вчитель-учень, більшого демократизму в середовищі
учнівства та дотримання прав як учнів, так і батьків, і вчителів, принципи
соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань,
обов’язковість виконання домовленостей).
Оскільки Нова українська школа буде працювати
на засадах особистісно орієнтованої моделі освіти, у рамках якої школа
максимально враховує здібності, потреби та інтереси кожної дитини, на практиці
реалізуючи принцип дитиноцентризму. До учителів
ставиться вимога навчитися, як плекати гідність і віру учнів у себе,
організовувати навчання учнів відповідно
до нових стандартів освіти.
Таким чином, одним з
найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої
освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні
міжнародних стандартів. Розв'язання цього завдання можливе за умови зміни
педагогічних методик та впровадження інноваційних технологій навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар